Повернення і обмін
Умови надання гарантії
Початком гарантійного терміну є дата продаж товару, яка вказана в заповненому гарантійному талоні на конкретний виріб. У разі неналежної роботи світлотехнічного обладнання покупець може звернути до Сервісного центру для усунення неполадок протягом усього гарантійного терміну служби.
Гарантія Simplex не поширюється на товари:
● з видимими ознаками втручання в їх конструкцію та слідами механічних пошкоджень;
● з ознаками порушення умов експлуатації та слідами перегріву й руйнування електронних компонентів;
● без чека (товарної накладної) і заповненого гарантійного талона;
● без збереженої фірмової упаковки;
● з вичерпаним гарантійний рядків служби.
Умови обміну продукції
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» (розділ 2, стаття 9), покупець може обміняти товар, придбаний в інтернет-магазині Simplex протягом 14 днів.
До обміну приймається товар, який:
● не використовувався й не має слідів експлуатації, механічних пошкоджень тощо;
● має повністю збережений товарний вигляд, упаковку й повну комплектність;
● має документи, що підтверджують його покупку в інтернет-магазині Simplex.
Обмін товару проводитися тільки після отримання експертного висновку технічної служби компанії про стан виробу.
Умови повернення продукції
Покупець може повернути товар від компанії Simplex при дотриманні наступних умов:
● протягом 14 днів із дня покупки;
● за наявності товарного чека і супровідної документації;
● при збереженні товарного вигляду, цілісності упаковки;
● за відсутності слідів використання.
При розірванні договору купівлі-продажу, грошові кошти виплачуються у повному обсязі відповідно до суми, зазначеної на чеку на момент покупки. Гроші можуть бути повернені у день розірвання договору або не пізніше 7 робочих днів після цього.
Для проведення процедури повернення продукції, достатня зв'язку язатися з менеджером компанії Simplex залишити відповідну заявку. Передачу виробу нашим працівникам можна здійснити за допомогою сервісу «Нова Пошта».